2015. október 12.

JUNK READS - avagy belső kényszer a rosszra. Témázunk.

15-10-11- késő. Este. Késő este. Nem 100%-on, hétvégi lányos kikapcs. után észbe kapva.

A menekülő fiú innen iszkol...


JUNK READS - avagy belső kényszer a rosszra

Van belső kényszerem erre: a "rossz" könyvek, történetek elolvasására? Ide most levezethetném, hogy nem tudom mi a rossz fogalma. Nem vagyok kompetens ebben. Vagy nem érzem magam kompetensnek.

El tudom dönteni, hogy nem tetszik nekem a stílus. El tudom dönteni, hogy nem tetszik a szövege. A szerkezete. A története. El tudom dönteni, hogy valamiért nem jön be nekem.

Nos, ha az olvasó közönség nagy többségének nem jön be valamelyik "összetevő", akkor lehet, hogy tényleg rossz.

Mióta a kékoldal*t menesztettem az életemből, még csak azt sem tudom, hogy sokak szerint mi a rossz, így ismét felteszem a kérdést:

JUNK READS - avagy belső kényszer a rosszra- van belső kényszerem a rossz könyvek, történetek elolvasására?- NINCS. 

Megszámlálhatatlan számú könyvet csuktam be néhány oldal-50-200 oldal elolvasása után, és ha nem élveztem valami okból kifolyólag, akkor nem éreztem késztetést a befejezésre, hogy vajon mi lehet még benne?

Javíthatatlan vagyok. S tudom, hogy a többiek (akiket holnap majd linkelek, mert most inkább alszom) fel fognak sorakoztatni könyvcímeket, hogy mi lett rosszból jó, vagy mit dobtak volna a sarokba stb. olvassátok őket, mert biztosan tök jókat írtak és izgalommal várják a többiek posztját.

Na jó, mégis itt vannak a lányok: Zenka, Titti, Nima, Pupilla, Timi

3 megjegyzés:

  1. Szerintem te csinálod jól, ha kevésszer akadsz ilyen könyvbe, és akkor is félre tudod időben dobni, ha eldöntötted, hogy nem tetszik a stílus, a szerkezet, a történet. ;)
    Én kivételesen nem hoztam igazán példákat, csak elmélkedtem. :P Azt is lehet, bármit lehet. :)

    VálaszTörlés
  2. nálam vannak példák. Andi, messzire kerüld őket. :)

    VálaszTörlés
  3. Én is azt hittem, hogy mindenki posztja tele lesz könyv címekkel- bevallom, féltem is, hogy majd valamelyik szeretett könyvemet felsorolják- és tessék, mennyire másképp alakult. :P

    Klassz a kép!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...