2017. június 28.

Futás

A fogorvosommal ma megbeszéltük, hogy mi szeretünk káromkodni. Szerinte az intelligens emberek szoktak káromkodni.
Nos, én azért nem vagyok mensa-tag, meg egyszer egy online, nem hiteles iq teszt egész jó eredményt mutatott, de azért egész sok hiányosságom van más területeken. Szóval, azért mert szeretek káromkodni, de tartom magam hű de intelligensnek.
S, hogyan is kapcsolódik a futáshoz? Sok hónap, év után elmentem ma futni. Akkora csalódás ért, hogy elgondolkodtam valami cifrán. Nem tudok futni. Elfelejtettem. Tunya vagyok. Nehezebben megy, mint régen. Sőt, gyalogoltam inkább. Tudom, nagyon sok időt hagytam ki.
S, holnap is káromkodni fogok, mert tudom, hogy nem lesz kedvem folytatni.
Valahogy át kell állítani az agyamat!
De mit csináljak, ha a kötögetés, olvasás, ülés sokkal jobban szórakoztat, mint a futás, vagy éppen bármilyen mozgás. Na jó, a hosszabb séta tetszik, csak lassú és unom már a környéket.

Hjajj.

Kitartást, Andi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...